Gotjamn.dk

Danskrap, Hiphop & Producer Community

Dette er stedet for Xbox 360 indhold, nyheder og andet relateret materiale.

Tags: Games, Microsoft, Spil, Xbox 360

Visninger: 5

Svar på Dette

Svar til Dette Emne

Alle ved at xbox er nizzle.
Nogle herinde der gamer?

Hvis du ikke er bekendt med Skate serien, og du måske kender Tony Hawk serien, så må Skate 1, 2 og 3 betragtes som en helt anden oplevelse af frihed, lidt ligesom de fingerboards man havde folkeren. ;0)

Det føles naturligt når du laver en ollie, et fliptrick eller en moster air på Mega rampen. Alt i alt vil jeg anbefale alle der er nede, eller har været nede med skating, til at tjecke op for Skate 3.

Skate 3's Officielle Hjemmeside

MAFIA II

Nyt spil ude fra 2K, open world ligesom man kender det fra Grand Theft Auto eller for den sags skyld Saint's Row serierne. Tidsperioden strækker sig 40'erne og 50'erne og skulle efter udvikleren selv, have en meget gennemført voice casting og historie. Man kan jo kun håbe på lidt Godfather stemning over det hele til tider, men det er der ingen tvivl om.

Fylder ca. 1GB som download fra Xbox LIVE, formentligt det samme på Playstation Market.

Der er lige udkommet en demo af spillet, hvilket jeg dog normalt ikke synes passer denne form for spil udgivelser - Tænk hvis Rockstar begyndte at kaste demoer ud af Grand Theft Auto episoder, det er jo helt uhørt. Måske bare mig, men tjeck op for den, den er sluppet løs online.

Reply to Discussion

RSS

© 2012   Udviklet af Gotjamn.dk.

:: BYG EN PROFIL WIDGET  |  Rapporter Problem  |  Terms of Service