Gotjamn.dk

Danskrap, Hiphop & Producer Community

http://www.myspace.com/talibkweli

Hey peeps,

Ville bare lige være den første til at sætte gang i det internationale forum board, da jeg syntes der også skal være plads til det her på sitet.

Talib Kweli ligger i svinget med en ny plade snart, er personligt stor fan af hans tidligere materiale og der er efter min menning noget at leve op til, med den nye skive snart på gaden.

Anyway, første singlen har sgu fået mit blegfede danske hoved til at nikke solidt frem og tilbage, umiddelbart ikke første gang jeg hørte nummeret, men langsomt og sikkert. På tracket som har fået den oplagte titel "Back Again", har Talib teamet op med en gammel bekendt på produktionen i form af Hi-Tek, der har leveret en super enkelt og meget "retro" sound, med et efter min menning genialt hook sample. Det er catchy, uden flødeskum og taler direkte til dine hørebøffer, imens du stener tomt ud af S-togets fedtede ruder, glemmer alt panik og bare lader lortet stå stille i 2 minutter...

Jeg skal ikke gøre mig til Kloge Åge over hvad definitionen på et fedt hiphop track er, men vil lige dele tracket + videoen med jer andre her på sitet, i håbet om at jeg ikke sider alene i den her tog coupe'...

Reflection Eternal - Back Again [Talib Kweli] from Radio Planet on Vimeo.

Tags: Back Again, Blacksmith Music, Reflection Eternal, Talib Kweli

Visninger: 0

Svar på Dette

Svar til Dette Emne

rigtig dope, Kweli har længe været en af mine favorit-MCer, skuffer aldrig :)

Reply to Discussion

RSS

© 2012   Udviklet af Gotjamn.dk.

:: BYG EN PROFIL WIDGET  |  Rapporter Problem  |  Terms of Service