Gotjamn.dk

Danskrap, Hiphop & Producer Community

Dette er stedet for Playstation 3 indhold, nyheder og andet relateret materiale.

Tags: Games, Playstation 3, Sony, Spil

Visninger: 2

Svar på Dette

Svar til Dette Emne

Nu er jeg aktiv RPG gamer, og har været kæmpe Final Fantasy spiller siden jeg fik hænderne i 7'eren.. Og siden da har jeg altid været hurtigt ude for at coppe det ene nye efter det andet..

Men der har jo som sagt været en del ventetid nu på de nye spil til PS3'eren, og jeg er ved at blive godt utålmodig, og rent ud sagt træt af at spille Grand Theft Auto..

Jeg har endnu ikke stødt på nogen RPG spil, i stil med Final Fantasy, men det kunne evt. være nogen er jer derude har haft øjnene åbne overfor nogle spil der mindede en smule om det..??

Bare så man kunne få tiden til at gå mens man ventede på FF
Ved ikke om "Fable 2" kun er ude på Xbox, men det er RPG genren, dog i et lidt andet univers end F.F. - det er jo i sig selv helt uniq'et.
Dude... Jeg vil anbefale dig at prøve Fallout 3. Jeg har set det på både Xbox360 og PS3 og (surprise surprise) de er fuldstændig identiske. Jeg har været stor fan af Fallout serien, men ved at 3'eren også fungerer fint for folk som er helt nye i det post-apokalyptiske wasteland. Spillet kan sagtens spilles igen og igen grundet de mange forskellige valg du træffer undervejs. Derudover er der indtil videre allerede kommet 4 add-ons så du bliver ikke færdig med spillet de første par uger (måske måneder).

Fable 2 er desværre et Xbox360 exclusive spil, så det er kun for dem med en overlegen maskine ;-)
Jeg har godt haft mit syn på Fallout 3.. så det vil jeg bestemt coppe..

hmm.. men det lyder til jeg må vente på at næste år træffer ind
Helt sikkert Fallout 3. Det bedste RPG jeg har spillet i årevis.
New Vegas is coming... det blir bomben...

Reply to Discussion

RSS

© 2012   Udviklet af Gotjamn.dk.

:: BYG EN PROFIL WIDGET  |  Rapporter Problem  |  Terms of Service