Gotjamn.dk

Danskrap, Hiphop & Producer Community

Hvad synes du??

Personligt synes jeg det dummeste, der nogensinde har fundet sted i hip hop, er at The Game nu disser Jay-Z..
Er det ikke for fucking åbenlyst at det er som at skyde sig selv i foden med en bazooka????

Næsten alt respekt for Game er forsvundet nu.. og han var seriøst en af mine favoritter.. sådan en idiot.. haha

Visninger: 17

Svar på Dette

Svar til Dette Emne

Hans salgstal er faldet MEGET siden de smed ham ud af aftermath!

Michael Damgaard Hansen skrev:
Igen, Autotune... Eller, at The Game gik fra Afthermath... Han har fået succes med sit eget label, men tingene kørte sku' for ham der !
Snart en ny pade? Er LAX ikke lige udkommet?

Morten Aabo (Webmaster) skrev:
Han dropper jo snart ny plade, så måske er det bare endnu et godt pr stunt.

Rick Ross fik jo godt gang i salgstalene og et par nye "hits" med sidste plade, efter at havde kastet bøffer efter 50 i et radioshow og startet sin egen lille opmærksomheds-tsunami.

Men jeg giver dig helt ret i at det er et "strange" diss...
Ja jeg ved godt det lyder strange, eftersom at LAX kun har været ude i forholdvis kort tid.

Men ifølge Cool and Dre er de igang med at lave en ny skive i L.A. , der har været "custom oppertunity" for producere der tilføjer tracks til deres site, det var bare noget tys tys halløjsa, der blev sendt til deres 3500 medlems profiler.

Anyway, de har kørt rimelig heftigt på med bootleg af projektet, men jeg skal ikke kunne sige hvornår at pladen rent faktisk rammer gaden, mon ikke i slutningen af 2009.

Sjurdur Berg skrev:
Snart en ny pade? Er LAX ikke lige udkommet?

Morten Aabo (Webmaster) skrev:
Han dropper jo snart ny plade, så måske er det bare endnu et godt pr stunt.

Rick Ross fik jo godt gang i salgstalene og et par nye "hits" med sidste plade, efter at havde kastet bøffer efter 50 i et radioshow og startet sin egen lille opmærksomheds-tsunami.

Men jeg giver dig helt ret i at det er et "strange" diss...
MIG
The Game kommer snart med et nyt album der hedder "The R.E.D. Album"
GAME ER THE SHIIIT!
useriøse rappere

Reply to Discussion

• 1
  • 2
  • 3
  • Næste>

RSS

© 2012   Udviklet af Gotjamn.dk.

:: BYG EN PROFIL WIDGET  |  Rapporter Problem  |  Terms of Service